http://samotne-danse-macabre.blogspot.com/p/o-mnie.html

środa, 1 stycznia 2014

ŻYJĘ!

Jeny, wybaczcie, miała być notka świąteczna, sylwestrowa i w ogóle, ale miałam kilka problemów prywatno-technicznych.
1. Święta to była po prostu jazda gołym tyłkiem na byku. Serio. W życiu się tak nie urobiłam.
2. Od świąt praktycznie siedzę w szpitalu, szczęśliwie dla mnie w odwiedziny, noale.
3. Komputer mi padł. Pożegnajmy minutą ciszy sześcioletniego peceta, który opuścił ten padół razem z miljonem zapisów do miljona epickich gier. Już nigdy w życiu nie osiągnę tyle w Spore.
Notka sensowno-świąteczno-narzekalna się pisze i będzie w porach około sobotnich. A tym czasem szczęśliwego nowego roku i nie róbcie sobie listy postanowień, bo i tak ich nie dotrzymacie, a będziecie mieli bezsensowne poczucie winy. :)

1 komentarz:

szablon wykonał; Eyes Only dla wioski szablonów przy pomocy shooters, Kieran O'Connor