http://samotne-danse-macabre.blogspot.com/p/o-mnie.html

czwartek, 21 listopada 2013

Króciutko, informacyjne, z ostatniej chwili

Ostatnio pustki trochę czynię tutaj, bo chorobowe się skończyło i ten. No. Wstawanie o piątej. ;-; Jesień przyszła, zima nadchodzi, ciemno, zimno, w autobusach nie grzeją, a powrót też mam – czekać godzinę, czy zapierdzielać 2km pieszo. Tyle smutku wszędzie.
Na razie posty będą trochę rzadziej, ponieważ czasu mi brakuje ostatnio, a jeszcze odkopałam jakieś tam szkice i notatki do mojej epickiej powieści fantasy i fajnie się to czyta. Nawet w drzewka genealogiczne się bawiłam, o. :D No i Pieśń Lodu i Ognia też się sama nie skończy. ;-;

Ale nie zostawię was samych! Meet Eddie i trzymajcie się cieplutko w te mroźne dni. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonał; Eyes Only dla wioski szablonów przy pomocy shooters, Kieran O'Connor